Hebt u – als cliënt, bewoner of bezoeker van een van onze locaties – een goed idee, een compliment of een klacht? Laat het ons weten, wij willen daar graag van leren! Met uw inbreng kunnen wij de zorg, service en veiligheid in de Zorggroep blijven ontwikkelen en verbeteren.

Ontevreden of een klacht?
Is iets onduidelijk, bent u ontevreden of hebt u een klacht? Bespreek dit – als dat kan – eerst met de betrokkene of met de manager van de afdeling. Misschien kan het probleem direct worden verholpen. Lukt dit niet of wilt u dit liever niet? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris of de cliëntenvertouwenspersoon. Meer informatie vindt u op de pagina ‘Ontevreden of een klacht?  Op deze pagina kunt u ook terecht als u gelijk een klacht wilt indienen. Maak dan gebruik van het klachtenformulier.
Bekijk ook de klachtenregeling cliënten.

Een goed idee
Hebt u iets opgemerkt wat voor verbetering vatbaar is? Laat uw goede idee weten via het formulier ‘goed idee’.

Complimenten
Wilt u een medewerker, vrijwilliger of team laten weten dat u heel tevreden bent? Maak dan gebruik van het complimentenformulier.

Een taart voor…
Wilt u een medewerker, vrijwilliger of team echt in het zonnetje zetten? Nomineer deze persoon / dit team voor een heerlijke taart. Vul hiervoor het formulier ‘een taart voor’ in.

Servicebureau

Met uw vragen en opmerkingen kunt u altijd terecht bij de medewerkers van ons servicebureau. Zij beantwoorden uw vragen of verwijzen u naar de juiste persoon of instantie.
Zij kunnen u ook in contact brengen met onze klachtenfunctionaris.

Het servicebureau is bereikbaar via 088 – 056 3000 of servicebureau@znwv.nl

Klachtenfunctionaris

Twijfelt u of u een klacht wilt indienen of wilt u hierin worden bijgestaan? Of heeft overleg met de betrokken medewerker niet tot een oplossing geleid? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris adviseert, ondersteunt en bemiddelt. Hij stelt zich onpartijdig op en behandelt uw klacht – als u dat wilt – strikt vertrouwelijk.

U bereikt de klachtenfunctionaris via ons servicebureau (088 – 056 3000). U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het klachtenformulier of via e-mail.

Lees meer over het indienen van een klacht