Informatie voor ouderen die vanwege lichamelijke beperkingen zijn verhuisd naar Kroondomein en voor hun naasten.

U bent verhuisd naar Kroondomein en hebt wellicht een paar vragen. De antwoorden vindt u misschien in onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden.

Let op: dit informatieblad is nog niet volledig gevuld. Sommige gegevens worden voor u persoonlijk ingevuld.

Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
Uw vraag over de zorg kunt u stellen aan …………………………………………………………………
• telefoonnummer ……………………………………………..
• mail ……………………………………………..

Wat is de lunchtijd?
U bent van harte welkom in de ontmoetingstuimte voor de warme maaltijd om 12.30 uur

Wat is er te doen?
Er is van alles te doen, maar wat wilt u zelf? Binnenkort komt er een dagbestedingscoach bij u langs om hierover te praten.

Wie komt er nog meer bij mij langs?
Onze geestelijk verzorger komt op aanvraag graag bij u langs om zich voor te stellen. Als u hier prijs op stelt, kunt u dat laten weten aan een zorgmedewerker.
Het staat u uiteraard vrij om mensen van uw eigen kerkgenootschap uit te nodigen.

Hoe ontvang ik mijn post?
U ontvangt uw post van de verzorgenden. Uw nieuwe adres is:

Kroondomein
Naam bewoner
Kamernummer ………
Sparrenlaan 10
3851 XR Ermelo

Wie maakt mijn kamer schoon?
De Zorggroep is verantwoordelijk voor de schoonmaak, uitgezonderd persoonlijke eigendommen en in kasten (wij verwachten dat u deze zelf op orde houdt).

Wat is de wifi-code?
De loginnaam is: Gast. Het wachtwoord is: GratisInternet.

Wordt er verder iets van mij verwacht?
Bij de Zorggroep zorgen wij voor elkaar en voor onze omgeving. Dit is vastgelegd in huisregels die u krijgt uitgereikt, zodat u ze kunt doorlezen.

Laatst bijgewerkt op 9 augustus 2024