
Informatie voor ouderen die vanwege psychogeriatrische problematiek (dementie) naar Villa Verde zijn verhuisd en voor hun naasten.
U bent verhuisd naar Villa Verde en hebt wellicht een paar vragen. De antwoorden vindt u misschien in onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden.
Let op: dit informatieblad is nog niet volledig gevuld. Sommige gegevens worden voor u persoonlijk ingevuld.
Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
Uw vraag over de zorg kunt u stellen aan …………………………………………………………………
- telefoonnummer …………………………………………….
- mail ……………………………………………..
Wat zijn de tijden van het ontbijt, de lunch, het avondeten en de koffie/thee?
U kunt ontbijten als u wakker bent, de warme maaltijd is rond 12.30 uur en eht avondeten rond 17.30 uur. Samen drinken de bewoners koffie of thee rond 10.00 en 19.00 uur.
Als u andere wensen hebt dan kunt u dit bespreken
Wat is er te doen?
Er is van alles te doen, maar wat wilt u zelf? Binnenkort komt er een dagbestedingscoach bij u langs om hierover te praten.
Wie komt er nog meer bij mij langs?
Onze geestelijk verzorger komt op aanvraag graag bij u langs om zich voor te stellen. Als u hier prijs op stelt, kunt u dat laten weten aan een zorgmedewerker.
Het staat u uiteraard vrij om mensen van uw eigen kerkgenootschap uit te nodigen.
Is bezoek welkom?
Dat bepaalt u zelf. U woont hier, dit is uw huis. De mensen die hier werken, zijn bij u te gast!
Het is wel fijn als uw bezoek rekening kan houden met tijden van persoonlijke verzorging, behandeling en maaltijden.
Wat als iemand mij wil bellen?
Als u geen gebruik maakt van vaste telefonie of een mobiele telefoon kunnen uw naasten u telefonisch bereiken door het nummer van de afdeling te bellen.
Hoe ontvang ik mijn post?
U ontvangt uw post van de verzorgenden. Uw nieuwe adres is:
Villa Verde
Naam bewoner
Johanniterlaan + studionummer
3841 DS Hardetwijk
Wie maakt mijn kamer schoon?
Wij maken uw kamer schoon, uitgezonderd persoonlijke eigendommen en in kasten (wij verwachten dat u deze zelf op orde houdt). Vriendelijk verzoeken wij u het aantal spullen dat u neerzet te beperken vanwege de schoonmaak.
Wat is de wifi-code?
De loginnaam is: Gast. Het wachtwoord is: GratisInternet.
Wordt er verder iets van mij verwacht?
Bij de Zorggroep zorgen wij voor elkaar en voor onze omgeving. Dit is vastgelegd in huisregels die u krijgt uitgereikt, zodat u ze kunt doorlezen.