Print Friendly, PDF & Email

Informatie voor ouderen die vanwege lichamelijke beperkingen naar Villa Verde zijn verhuisd en voor hun naasten. 

U bent verhuisd naar Villa Verde en hebt wellicht een paar vragen. De antwoorden vindt u misschien in onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden.

Let op:  dit informatieblad is nog niet volledig gevuld. Sommige gegevens worden voor u persoonlijk ingevuld.

Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
Uw vraag over de zorg kunt u stellen aan …………………………………………………………………

  • telefoonnummer ……………………………………………..
  • mail  ……………………………………………..

Wat is de lunchtijd?
U kunt ontbijten als u wakker bent. De warme maaltijd is rond 12.30 uur en het avondeten rond 17.30 uur. Samen drinken de bewoners koffie of thee rond 10.00 uur en 19.00 uur.

Wat is er te doen?
Er is van alles te doen, maar wat wilt u zelf? Binnenkort komt er een dagbestedingscoach bij u langs om hierover te praten.

Wie komt er nog meer bij mij langs?
De geestelijk verzorger komt zich binnenkort voorstellen.

Hoe ontvang ik mijn post?
U ontvangt uw post van de verzorgenden. Uw nieuwe adres is:

Villa Verde
Naam bewoner ………………………………
Nummer appartement…………………
Johanniterlaan + studionummer
3841 DS Harderwijk

Wie maakt mijn kamer schoon?
De Zorggroep is verantwoordelijk voor de schoonmaak, uitgezonderd persoonlijke eigendommen en in kasten (wij verwachten dat u deze zelf op orde houdt).

Wat is de wifi-code?
De loginnaam is: Gast. Het wachtwoord is: GratisInternet.

Wordt er verder iets van mij verwacht?
Bij de Zorggroep zorgen wij voor elkaar en voor onze omgeving. Dit is vastgelegd in huisregels die u krijgt uitgereikt, zodat u ze kunt doorlezen.

Laatst bijgewerkt op 13 juni 2024