Informatie voor ouderen die vanwege lichamelijke beperkingen zijn verhuisd naar Weideheem en voor hun naasten.

U bent verhuisd naar Weideheem en hebt wellicht een paar vragen. De antwoorden vindt u misschien in onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden.

Let op: dit informatieblad is nog niet volledig gevuld. Sommige gegevens worden voor u persoonlijk ingevuld.

Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
Uw vraag over de zorg kunt u stellen aan …………………………………………………………………

  • telefoonnummer ………………………………
  • mail ……………………………………………..

Wat is de lunchtijd?
U bent van harte welkom in het Grand Café voor de warme maaltijd om 12.30 uur.

Wat is er te doen?
Er is van alles te doen, maar wat wilt u zelf? Binnenkort komt er een dagbestedingscoach bij u langs om hierover te praten.

Wie komt er nog meer bij mij langs?
Onze geestelijk verzorger komt op aanvraag graag bij u langs om zich voor te stellen. Als u hier prijs op stelt, kunt u dat laten weten aan een zorgmedewerker.
Het staat u uiteraard vrij om mensen van uw eigen kerkgenootschap uit te nodigen.

Hoe ontvang ik mijn post?
U ontvangt uw post van de verzorgenden. Uw nieuwe adres is:

Weideheem
Naam bewoner
Drift 2 + appartementnummer
3844 JW Harderwijk

Wie maakt mijn kamer schoon?
De Zorggroep is verantwoordelijk voor de schoonmaak, uitgezonderd persoonlijke eigendommen en in kasten (wij verwachten dat u deze zelf op orde houdt).

Wat is de wifi-code?
De loginnaam is: Gast. Het wachtwoord is: GratisInternet.

Wordt er verder iets van mij verwacht?
Bij de Zorggroep zorgen wij voor elkaar en voor onze omgeving. Dit is vastgelegd in huisregels die u krijgt uitgereikt, zodat u ze kunt doorlezen.

Laatst bijgewerkt op 9 augustus 2024